niedziela, 1 maja 2016

Mój zestaw hybrydowy z EM Nail


Cześć! Chcę Wam dzisiaj przedstawić mój zestaw do hybryd ;)
Jakiś czas temu zaczęłam sie interesować paznokciami hybrydowymi, pierwszy raz takowe miałam na swoich paznokciach ponad pół roku temu na ślubie mojego brata, wtedy paznokcie robiła mi koleżanka udało mi sie je ładnie zapuścić i powstały śliczne migdałki ;) Kolejny raz hybryde miałam w kwietniu na swoim ślubie i wtedy pomyślałam sobie że fajnie by było mieć taki zestaw w domu i robić sobie paznokcie kiedy będę chciała jak wiecie mam małe dziecko i takie paznokcie to super komfort no i mając swój zestaw nie muszę nigdzie jechać z nikim się umawiać tylko robie sobie mani zazwyczaj wtedy jak malutka śpi wieczorem.



Ja swój zestaw kupiłam na stronie EM Nail ale możecie go kopic również na allegro właściwie w tej samej cenie. Na stronie jest duży wybór zestawów, ja szczerze mówiąc kupiłam najtańszy gdyż nie wiedziałam czy będę potrafić robić paznokcie hybrydowe i nie chciałam inwestować w droższy zestaw gdyby miał potem leżeć. Cena tego zestawu to 119 zł i zawiera on:
 - Tunelowa lampa UV Moc 36 W/230V
 - 4 x lakier hybrydowy 5 ml EM Nail (kolory do wyboru)
 - Lakier hybrydowy Base & Finish 5 ml EM Nail (stosowany jako podkład i wykończenie)
 - Pilnik banan lub prosty
 - Blok polerski
 -  Pilnik banan lub prosty
 - 2x patyczek
 - Cleaner, odtłuszczacz 100 ml
 -  Aceton kosmetyczny 100 ml
 -  Primer 
 -  Oliwka do paznokci i skórek 6 ml
 -  50 x waciki bezpyłowe
 -  Gwarancja 12 m-cy na lampę UV.

Jeśli chodzi o lampę to paznokcie trzeba utwardzać 2min , lakier ma ładne krycie ale ja i tak nakładam minimum 2 warstwy, trzyma sie długo wygląda ładnie wiec chyba spełnia swoje zadanie. Wydawało mi sie ,że zrobienie paznokci będzie trudniejsze ale nie jest, powiedziała bym nawet ,że jest łatwiejsze niż malowanie zwykłym lakierem bo jeżeli zdarzy Wam sie zalać skórki to do póki nie utwardzicie lakieru w lampie można go bez problemu wytrzeć gdyż nie zasycha tak jak normalny lakier. Ja jestem zadowolona z tego zestawu zawiera wszystko co jest potrzebne do zrobienia hybrydowego mani ;) 

A tak wyglądają moje pierwsze paznokcie hybrydowe są krótkie i muszę je zapuścić wtedy będzie lepszy efekt ;)  

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz