wtorek, 19 kwietnia 2016

Drogeryjna baza czyli Bell Mat&Smooth

Cześć! 
Każda z Nas chciała by żeby podkład trzymał się na twarzy cały dzień lecz mimo tego ,że jest dobry często zdarza się ,że w ciągu dnia się rozmazuje, ściera, trzeba go poprawiać i dlatego z pomocą przychodzą Nam wszelkiego rodzaju bazy. Ja nigdy wcześniej bazy pod makijaż nie używałam a to był mój błąd.


Jakiś czas temu byłam w Hebe i zauważyłam w szafie Bell promocje na tą bazę, nie wiem jaka jest standardowa jej cena ale ja zapłaciłam za nią 9,99 więc jak na bazę o pojemności 30 g to mało. Na początku przeraziło mnie trochę to ,że ta baza jest jasno różowa lecz nie potrzebnie gdyż baza po roztarciu wtapia się w naszą skórę i jest nie widoczna.


Baza ta jest hipoalergiczna matująco-wygładzająca, ja mam skóre suchą więc nie potrzebuje dużego matu ale faktycznie po nałożeniu na twarz matowi ją i wygładza. Bez tej bazy moja twarz w ciągu dnia zaczyna sie lekko świecić a gdy ją nałoże tego problemu już nie ma, jest to delikatna baza ale mi taka odpowiada. Co najważniejsze przedłuża trwałość podkładu i cieni na oku więc to daje wielki plus. Nie zapycha mnie ani nie uczula, używam jej też gdy czasami maluje bratową i u niej na twarzy też nic sie nie dzieje. Jeżeli szukacie taniej drogeryjnej bazy która przedłuży trwałość Waszego podkładu to ja Wam polecam właśnie tą, wiem ,że są jest inne rodzaj tej bazy może kiedyś się skuszę na przetestowanie ich ;) Warto ją wypróbować i  kupić ja teraz na promocji  -49% w Rossmannie, która zaczyna sie już jutro ;)

Spokojniej nocy, pa! ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz