piątek, 15 kwietnia 2016

Chinskie pędzle... czy warto?

Cześć! Dawno mnie tu nie było... przepraszam Was ale miałam dużo na głowie, wcześniej tutaj o tym nie pisałam ale 9 kwietnia odbył się nasz ślub!! ;D Powiem Wam tylko tyle ,że było cudownie to drugi najszczęśliwszy dzień w moim życiu ;) Ale to nie o tym dzisiaj a o pędzelkach z Chin ;)



Zacznę może od tego ,że to jest mój pierwszy zestaw pędzli wiec nie mam za bardzo porównania co prawda gdzieś tam kiedyś "macałam" pędzle Hakuro ale nigdy ich nie używałam. Uważam  te pędzle za świetne jakościowo, są mięciutkie, dobrze wykonane, włosie z nich nie wypada i super radzą sobie z wykonaniem makijażu. Ja swoje pędzle zamówiłam u Pani Diany na facebooku (pod nazwą Modne Maluszki) która sprzedaje różne rzeczy z Chin dla dzieci i dorosłych min ciuchy, buty, kosmetyki, różne akcesoria właściwie to chyba wszystko ;) Polecam można u niej zamówić co się chce a jeżeli nie ma tego w swojej ofercie to wystarczy znaleźć dany produkt na chińskiej stronce wysłać zdj i Pani Diana dla nas to zamówi ;) ( to żadna reklama) po prostu zaufana osoba ;) Wracając do pędzli ja zapłaciłam za nie razem z przesyłką jakieś około 33 zł wiec za 10 pędzli to naprawdę niewiele ;)

Mój zestaw zawiera 10 pędzli: 5 do twarzy i 5 do oczu.

Jeśli chodzi o pędzle do twarzy to używam wszystkich najbardziej polubiłam się z pędzlem ściętym na płasko typu flap top, idealnie nadaje se do nakładania podkładu  i do tego celu go używam zamiennie z podobnym do niego tylko skośnie ściętym pędzlem. Reszty pędzli używam do nakładania różu i bronzera oprócz stożkowego on natomiast nadaje sie świetnie do korektora pod oczy jest twardy i zbity co ułatwia nam roztarcie i wklepanie kosmetyku.

Pędzle do oczu
Tych pędzli używam na wszelkie sposoby , wszystkimi z nich możemy nałożyć cień i dobrze go rozblendować . W zestawie mamy też malutki zbity stożkowy pędzel ja używam go do przyciemnienia dolnej powieki i roztarcia tam cienia lub do nałożenia rozświetlacza w kąciku oka.

Jak sami widzicie pędzle zarówno te do twarzy jak i do oczy mają wszelakie zastosowania, wykonamy nimi pełny makijaż. Moim zdaniem są godne polecenia, widziałam takie zestawy na allegro ceny zaczynają sie od 20 zł ;)  Dajcie znać czy macie i używacie te pędzle i czy u Was też się tak dobrze sprawdziły ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz