sobota, 7 maja 2016

Dobrodziejstwo od Evree czyli Liftingujący olejek do twarzy i szyi

Cześć! ;) 
Jestem posiadaczkom skóry suchej  skłonnej do zapychania z zaskórnikami więc muszę uważać czego używam i oczywiście muszę ją dobrze nawilżać. Już jakiś czas szukałam jakiegoś produktu,który będę mogła nałożyć na twarz na noc aby dobrze ją nawilżyć, coś tam testowałam, próbowałam ale za każdym razem to nie było to, jakiś czas używałam maści z witaminą A dalej ją uwielbiam ale moja skóra chyba się już do niej przyzwyczaiła bo nie działa ona już tak dobrze jak kiedyś. Zastanawiałam się nas serum z Bielendy bo ma bardzo dobre recenzje ale kiedy poszłam do Rossmana zobaczyłam nowość od Evree no i się skusiłam ;)


Liftingujący olejek do twarzy i szyi. Do wszystkich typów skóry ujędrnia i napina, wyrównuje koloryt skóry, rewitalizuje i wygładza. Dlaczego wybrałam lifingujący? Ogólnie są trzy rodzaje ten co mam ja, upiększający który jest przeznaczony so skóry mieszanej i przeciwzmarszczkowy do skóry suchej lub dojrzałej i może on był by bardziej odpowiedni dla mnie ale wtedy był już wykupiony.

Producent zaleca nam stosowanie olejku na kilka sposobów:

1.Używaj jako serum bezpośrednio na oczyszczoną skórę wmasuj 4-6 kropli do całkowitego wchłonięcia
2.Wzbogacaj swój ulubiony krem dodając do niego kilka kropli olejku
3.Zastosuj jako maseczkę.Nałóż 10-12 kropli i pozostaw na 10-15 min, nadmiar usuń chusteczką.
4.Nakładaj jako bazę, dzięki temu Twój makijaż będzie bardziej trwały
5.Zrób demakijaż dodając kilka kropli olejku na wilgotny płatek kosmetyczny
6.Stosuj jako ochrona przed wiatrem i mrozem
7. Pobudzaj naturalne zdolności regeneracyjne skóry poprzez masaż olejkiem (około 5 minut)

 Ja stosuje ten olejek właśnie jako serum nakładam po oczyszczeniu twarzy czekam chwilkę aż się wchłonie i kładę się tak spać a rano twarz jest mięciutka i nawilżona. Próbowałam też nakładać go pod makijaż cieniutką warstwę i też czekałam chwilkę aż się wchłonie i nic się z makijażem nie stało nie zważył się, podkład ładnie się trzymał ;)
Na pewno spróbuje więcej opcji z tym olejkiem, kusi mnie ten masaż i fajne jest to ,że na opakowaniu mamy przestawione zdjęcie jak go wykonać.

Producent pisze ,że nie zawiera ona parabenów,silikonów,parafiny i olejów mineralnych .
To co podoba mi się na opakowaniu to " Bez obaw nie zapycha porów" i faktycznie jeśli chodzi o moją skórę to mnie nie zapchał ;)
Jeśli chodzi o dane techniczne to olejek jest w szklanej buteleczkę z pipetą o  pojemności 30 ml jego koszt to 29,99 ale ja dorwałam go na promocji za 19,99.

Dajcie mi znać czy znacie te olejki od Evree a może używałyście innej wersji? ;)
Miłego dnia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz