środa, 23 marca 2016

Zgrany duet czyli podstawa mojej pielęgnacji twarzy

 Moja pielęgnacja twarzy nigdy nie była bogata w kosmetyki i właściwie do tej pory nie jest ,  używam podstawowych kosmetyków i chyba to mi wystarcza ;) Dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć o duecie który już chyba wszyscy znają. Firmę Ziaja uwielbiam ale to już Wam wspominałam ;)  



1. Żel myjący normalizujący na dzień i na noc, Oczyszczanie liście manuka.Przeznaczony do skóry normalnej, tłustej i mieszanej Cena 8,99

Opis producenta: oczyszczający, spłukiwalny żel myjący, nie zawiera mydła, przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. 

Substancje czynne głęboko oczyszczjące : 
 •ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym  
- ściągająco-normalizujący zinc coceth sulfate

Substancje czynne nawilżająco-kojące : 
• kwas laktobionowy , alantoina i prowitamina B5

Czysta i świeża skóra: 
• Zapewnia efekt dokładnie oczyszczonej skóry 
łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skory 
• Kwas laktobionowy ułatwia redukcje sebum
 •Poprawia nawilżenie i miękkość skóry
 •Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.

A więc tak to jest chyba najlepszy żel myjący jaki miałam a przetestowałam ich juz dość sporo bo dla mnie mycie twarzy woda nie wystarczy zawsze muszę mieć jakiś żel. Seria liście Manuka charakteryzują się łagodnym świeżym zapachem. Twarz po umyciu jest lekko ściągnięta, dobrze oczyszczona i miękka w dotyku. Jeśli chodzi o moje oczekiwania żel nie musi nic więcej robić. No i cena jest na plus bo nie miałam jeszcze tak dobrego żelu w tak niskiej cenie. Jest to chyba moje 3 opakowanie i jak na razie nie zanosi się żebym miała zamienić go na coś innego ;) 

2. Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom. Oczyszczanie skóry normalnej, tłustej i mieszanej. Cena: 7.99 /200 ml

Opis producenta:  Głęboko oczyszczający, spłukiwany produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

Substancje czynne głęboko oczyszczające
Ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
ściągająco-normalizująca zielona glinka
aktywna baza myjąca

Czysta i świeża skóra
• Odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum.
• Ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające.
• Zapobiega powstawaniu zaskórników.
• Przeciwdziała tworzeniu nowych niedoskonałości skóry.
• Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.
 
 



Pasta ma również świeży delikatny zapach oraz malutkie drobinki co mi sie bardzo podoba bo ładnie złuszcza martwy naskórek wiec rzeczywiście ma właściwości ściągające i złuszczające. Ja jej używam tak 2 lub 3 razy w tygodniu i czasami po prostu myje nią buzie a innym razem zostawiam ją na chwile jak maseczkę. Sprawdza się w obu przypadkach. Dobrze oczyszcza tą twarz i odświeża również jak w przypadku żelu skora jest trochę ściągnięta co mi osobiście nie przeszkadza nakładam krem i wszystko jest ok. Czy faktycznie zapobiega powstawaniu zaskórników? Czy zapobiega to chyba nie do końca bo dalej jakieś mi się pojawiają ale zauważyłam ,że mam ich mniej po umyciu twarzy tą pastą. Czy przeciwdziała tworzeniu się niedoskonałości? Też raczej nie. Tak czy siak ja jestem z niej zadowolona nawet jeśli miała by mi służyć jako peeling lub po prostu maseczka oczyszczająca.
Jeśli chodzi o tą serie to tylko te dwa kosmetyki przypadły mi do gustu ponieważ innych nie używałam, czaje sie na krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc , jeśli go używałyście to dajcie znać jak się sprawdzał ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz